En vecka

 
Nu har jag varit hemma i Sverige i exakt en vecka. För sju dagar sedan landade jag med planet på svensk mark och jag var helt pirrig i kroppen för att få träffa min familj igen som stod där och väntade på mig...

Det är väldigt konstigt att vara hemma. Det är exakt som det var när jag åkte härifrån, men jag känner mig annorlunda. Jag har träffat vänner, jag har varit hemma med familjen och jag har sökt en hel del massa jobb. Jag ska på min första intervju idag, spännande.
 
Det är väldigt mycket jag saknar med mitt liv i USA. Men nu är jag tillbaka till ruta ett och jag får börja om ett nytt liv nu igen, fast här i Sverige.
 
För er som kanske är sugna på att åka iväg som au pair så kan jag säga att det är en upplevelse och erfarenhet för livet. Du kan få ett helt underbart år tillsammans med en massa nya vänner och du kommer att få ett andra hem.
 
Nu är frågan om jag ska fortsätta att skriva här på bloggen eller inte. Vad tycker ni? Någon som skulle läsa även fast jag inte är i USA längre?? Jag har tänkt att jag iaf ska göra ett inlägg med lite tips och råd om vår roadtrip som vi gjorde (har lovat Elisabeth) så det måste jag göra! Sen får vi se.
 
Men tack till er som följt med mig under året!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fortsätt!

2012-10-13 @ 21:01:16
Postat av: Anonym

Fortsätt <3

2012-10-18 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0