Fina, underbara Johanna fyller 20 år

 
Igår var det ingen vanlig dag, nej för det var Johannas födelsedag!!
 
Jag åkte och överraskade henne med paket och fika på sängen, hon var redan uppe dock så det fick bli en improviserad låtsas sovning för hennes del. Det blev paketöppning och sen färgade vi hennes hår, åkte hem till mig, åt pizza och fixade iordning oss för en kväll ute på stan. Det blev nachos på rooftop, dans till bästa housemusiken på Aveanue och sen kändisspaning på 1oak (stans populäraste klubb) och gissa vilka vi såg där...det är helt sjukt men ni måste tro oss vi såg.."trumvirvel" - Rihanna och Chris Brown!!!!  Japp där stod vi och dansade bara någon meter från dom och kände oss asballa. Och till alla skvaller intresserade så verkar dom vara back together... stod och pussades och hade det bra hela kvällen.
 
Det var misnt sagt en legendarisk födelsedagskväll och min sista utgång i NY för den här gången.
 
Nu ska vi chilla How I met your mother och sen måste jag packa. Herregud, jag åker hem imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0