Sista natten i USA

 
Usch vilken konstig känsla. Jag sitter här nu nere i extrasängen i källarn hemma hos min värdfamilj. Jag har bott här i ett år men nu är det över och jag kommer imorgon förmiddag åka till flygplatsen för att påbörja min långa resa hem. Det är blandade känlsor och det är så ofattbart, jag förstår liksom inte att jag kommer vara hemma på fredag. Det här året har verkligen varit det bästa året av mitt liv och jag har fått uppleva så sjukt mycket bra saker och träffat så många fina underbara människor.

Det är som att ha varit i en annan värld nästan, som om jag bott i en bubbla så långt ifrån "den riktiga världen". Men nu lämnar jag den bubblan och kommer tillbaka till verkligheten, det kommer bli svårt att passa in känns det som.

Men jag är redo, eller så redo jag skulle kunna bli, för att komma hem. Jag längtar efter att träffa alla jag tycker om där hemma och att få bo i mitt egna hem med min egna familj. Jag ska bara njuta lite extra av den sista natten här nu och sen säga hej då till mina kära jag har här imorgon. usch det kommer vara hemskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0