Tillbaka på ekerö

 
JAG ÄR TILLBAKA HEMMA!!!

Efter riktigt jobbiga avsked borta i USA så flög jag ifrån staterna igår kväll kl nio amerikansk tid. (johanna jag kunde inte sluta gråta och folk kolla konstigt på mig på flygplatsen när jag sätt där och grät efter dig)
 
Landade, efter en väldigt lång och obekväm flygresa i Stockholm kl ett idag. Jag fick ett varm välkomnande av min fina familj som stod med en "welcome home" skylt och blombukett i högsta hugg när jag kom ut från gaten.
Dagen har varit fin med bland annat besök av farmor och några av kusinerna, tårtkalas, favoriträtten till middag och film och bildvisning. hahah MCdolnads hann jag äta också, gott med hamburgare som jag inte ätit på ett år (suck för amerikanska donken som inte har glutenfria burgare)
 
Nu ligger jag i min säng och borde sova, klockan är sent här men min bodywatch är inställd på att klockan bara är sju på kvällen och inte alls redo för sängen. Men oh vad skönt det är att ligga i min egen säng!

 
Jag har saknat min stora, sköna runda säng. Och jag hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha skoja inte om att gråta bland folk! Jag kunde verkligen inte sluta heller, allt bara påminde mig om dig och alla andra; Alisa, Daniella, Emma B, Katrin ni alla är så otroligt saknade. Var på mallet idag och började fan gråta!! Helt hopplöst. Såg på "din" film igen och började gråta. Lyssnade på en låt nyss som jag lyssnade på när jag gick från dig, började gråta. Tror det är något fel på mig. Skype snart my lovie <3

2012-10-06 @ 05:11:53
URL: http://johannarickle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0