Tillbaka i Darien

 
Segt med uppdateringen nu. Helgen har spenderats tillsammans med min syster på ett riktigt skithotelll i New York City (man får vad man betalar för), det har varit massa shopping, festande,middag med johanna, empire state building, marknad och bara njutit av NYC. Nu har hon dock lämnat mig och sitter på flyget nu tillbaka till Sverige.
 
Jag känner mig rätt ensam som inte har haft en helt ensam minut på typ fem veckor. hahah.
 
Jag åkte ut tillbaka till Darien idag till min familj här, mitt andra hem. Känns ändå skönt att landa lite här nu de sista dagarna innan jag åker tillbaka till sverige. Så fem dagar bli det här nu, sen tar jag mitt flyg sent torsdag kväll och kommer till Sverige på fredag. Jag längtar till att komma hem!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jisses Starsky, kär i din lördagsoutfit!!

2012-09-30 @ 23:47:58
URL: http://johannarickle.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack syrran för en grym helg!!! <3

2012-10-04 @ 07:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0